Alalalala

Hejsan :D
Cill har varit här hela helgen och vi har haft skit kul! ^^,
Hon kom efter skolan på Fredag och for hem nyss (min mamma skjussade hem hon)
På lördagen for vi till Alex, och det var jätte kul tyckte vi. Vi såg på "Hjälp!", någon svenk serie och sen sprang vi runt ute :P Idag fick jag se hennes hus nu, och det var jätte gulligt :D Köpte honung med (Choklad, för min glömde jag i skåpet och nu har vi prao i en vecka så) Jag ska Praoa på "Blommor & Ting" I Ö-vik för er som inte vet...

Imorgon är det Säsongsavslutning på Prison Break O.O <3

image31

// Lisa - Vissa äger, andra suger

Kommentarer
Postat av: Sandra

yeah låter nice. :) åååh, säsongsfinaler. oftast bland de sorgligaset jag vet. :'o

2007-04-22 @ 21:43:15
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Cill

Vilken fantastisk bild :D

2007-04-24 @ 14:59:33
Postat av: Cill igen...

Vissa suger verkligen :O

2007-04-24 @ 15:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0