Escape is only the beginning

Hejsan :)
Eftersom jag fick Prison Break säsong 2 i veckan här så har jag bestämt att jag ska titta om hela säsong 1 och 2 av serien. Ikväll har jag tittat på dom 13 första avsnitten (den första delen av säsong ett) och jag hade verkligen glömt hur äckligt bra Prison Break var när dom satt i fängelset. Nästan lika bra som säsong 2, men bara nästan. Jag hade glömt hur extremt smart Michael var, hur bufflig Lincoln var, hur liten L.J var, hur as cool T-Bag var, hur mycket jag hatar Veronica och Bellick, hur snygg Nick var, hur rolig Tweener var, hur pluffsig Kellerman var och hur flottig Abruzzi var. Prison Break <3 Det är verkligen den bästa serien som jag har sett! Jag längtar as mycket till säsong 3 för då är dom ju tillbaka i fängelse (Dock inte Fox River, utan SONA). Men då är det ju Michael, Bellick, T-Bag och Mahone. Det kommer säkert också bli äckligt bra. Inte för att Mahone passar att sitta i fängelse, men det ska bli kul att se han och Michael samarbeta.

image138
Prison Break - Säsong 1

// Lisa - Everybody wants something.

Kommentarer
Postat av: Cill

Jag tycker också att det är den bästa serien,och jag längtar tills du sett färdigt på säsong 2. =D Men vad då?!! Kommer dom sitta i fängelse sen tillsammans?! o.O Jag gillar Lincoln. =)

2007-09-01 @ 13:20:22
Postat av: Sandra

Shit vad du skrivit. :o Omöjligt för ett sånt seg som mig att hänga med. x) Hm.. jag kanske underskattat Prison Break. ;o Men Lisa.. 13 avsnitt på en kväll? Det skulle nog inte ens jag klara av. ", Jag har kollat max.. 8 på en dag tror jag. :o
Japp, galna lilla Becka stod där vid E4:an klockan och vinkade med sin Nikon.. XD

2007-09-01 @ 14:12:02
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0