Första dan i 9:an

Jaha, då var man störst igen. Hade en ganska slappa dag, förutom att vi hade en riktig matte lektion. Det var jobbigt. Alla hade blivit lite brunare och längre, och Anton lockade mitt hår imorse. Det blev as snyggt! Sen hade jag min klänning ifrån Vila och mina nya skor.  Idag kom en överasskning med posten. Jag hade för någon dag sen sök på en film som William Fichtner är med i (Pinsamt för miig xD) på Google. Filmen heter Albino Alligator och den fanns inte att köpa på CDON.com eller på Ginza.se. Men då hittade jag den på en sida som heter Loudness. Jag blev as glad och köpte den direkt. Och så idag kom den! Wiiiie.



// Lisa - Jag och Marre planerar att stjäla Smäcks extremt snygga hatt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, jag tycker också att det var väldigt kul att hälsa på dig. XD Första skoldagen var väldigt slapp och dryg tycker jag.

2007-08-25 @ 11:40:37
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0