Hmm... ?

Har varit hos Anton ikväll :) Vi såg på något med "Jäkelskap" och bakade kladdkaka, jag mår rätt illa nu. Haha. Det var iallafall as kul att bara hos Anton.  Pratade också med Cill i telefon nyss. Jag tycker synd om henne som är avskärmad ifrån verkligheten i flera dagar mitt ute i skogen. :/
 
Men, jadu? Hmm.... Udda ? Vissa människor behöver hjälp.... Iallafall såg jag på ett avsnitt av House förut idag, nog ett av dom tre bästa avsnitten jag sett. Jätte näpet sorgligt. Nä, nu ska jag se på mer House.

// Lisa - Sorgligt är bra <3 Patetiskt är bara patetiskt.

image113

Kommentarer
Postat av: Sandra

Housebarn. :) Men hahah aa myrlängder. :D Ja iofs.. men jag har inte tid för sånt, jag hinner inte med allt. Jag förstår inte hur du gör det. :O Här är dt faktsikt fint väder för en gång skull, idag igen. helt otroligt. x_x

2007-08-04 @ 12:09:11
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0