Humor xD

Hejsan ^^
Nu har jag varit ute i stugan igen, jag blir alltid så glad när jag är där.

I tisdags så var det surströmmingsfest med släkten hos Maggan (Min moster). Det var kul, jag fick träffa lite kusiner. Sen fick jag reda på att Emelie, Jocke och Torbjörn (Mina kusiner som över 20 allihopa) tittar på Prison Break! Fatta om jag fick damp, jag blev as glad. Men det var bara Jocke som hade sett på Säsong 2 också. Men Emelie och Torbjörn ska köpa säsong 2 när den kommer och se på den då. Haha. Sen har jag hört att Cill tyckte om Prison Break hon med (hon lånade säsong 1 av mig när hon var här). Haha, jag säger ju det ALLA älskar Prison Break och dom som inte gör det är idioter. :) Sen på kvällen såg jag Kingdom of Heaven med Orlando Bloom... det är en av få filmer han är med i som han inte är totalt patetisk i.. Operan som är med där när kungen dör är samma opera som Hannibal ser på i filmen Hannibal.

På onsdag så for jag in till stan för att köpa lite stuff, typ presenter till Cill för hon fyller ju år den 12:e Augusti. Sen köpte jag andra saker också, en as snygg klänning på Vila och House Säsong 2!! Wiiiie. Sen träffa jag Anton i stan också, han var där med sin mamma och dom hade köpt as mycket. Jag stannade kvar i stan för jag skulle se på Bio, jag såg Harry Potter and the order och the phoenix. Precis som Becka sa så var den URDÅLIG! O.o Seriöst om inte jag hade läst boken hade jag inte fattat något, dom hade klippt bort typ allting och skådespeleriet var inte vattentätt. Jag blev inte övertygad om vad dom kännde. Hmm... verkligen INTE en film jag rekomenderar. Jag satt mest och skrattade vid alla "seriösa" scener. Suck på den filmen. Sen när jag kom till stugan igen så såg jag på House. <3

På torsdagen så trodde jag att vi skulle åka hem så jag gjorde inte så mycket, lyssnade på Lifehouse. Sen kom mamma tillbaka ifrån jobbet och sa att vi skuklle stanna. Jaha, då började jag se på House och det gjorde jag hela kvällen. Älska House, säsong 2 är bättre än första. MYCKET bättre.. o.O Och jag har inte sett klart än, har 12 avsnitt kvar. ALLT kan hända... Jag skrattade mest när Chase kysste en 9-åring xD

Idag vaknade jag halv två när mamma kom tillbaka ifrån jobbet. Vi packade ihop och for hem. Sen ber jag om ursäkt till Becka och Cill för att jag inte har hört av mig, men min Mobil har haft slut på batteri för jag glömde laddaren hemma. :/
Och föressten Grattis till Andreas, han fyllde ju 18 igår ^^,
+ behöver jag säga att mina drömmar har varit störda dom här dagarna? Som om dom inte alltid är det.. o.O

// Lisa - För att citera Anton, MUMS på House <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha :P

2007-08-03 @ 18:19:55
URL: http://dependence.tjejsajten.se
Postat av: Sandra

Jag blir aldrig glad när jag vart i stugan. xD Eller jo, när jag kommer hem. Då blir man glad. :D
Jag måste säga då att jag är en idiot för jag tillhör inte alls dom där Prison Breakälskarna. Men jag skulle säkert börja gilla den om jag bara försökte.. kolla. xD Jag har bara sett typ högt en halv min lite då och då. Man får inte så stor uppfattning om själva serien då haha ^^ Hur många säsonger har det gått? Nää.. nu får jag sluta. Jag ska ju börja kolla på House också har jag bestämt mig. Smallville, Desperate Housewives, House plus att jag funderar starkt på att kolla om alla OCsäsonger.. hm. Nej, hejdå Prison Break för stunden. ;) Det är förståss på grund av operan du kollade på filmen? ;) Orlande Bloom är het förresten. På tal om störda drömmar. Jag har drömt om myror som drar fram på vatten med pilbåge och kärlekspilar. Ha det bra!

2007-08-03 @ 19:52:09
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Sandra

Du är hemma igen förresten, roligt. :D Välkommen tillbaka (L)

2007-08-03 @ 21:15:31
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0