Nån har strött glitter på mig

Anton. Han är den skyldige.
Han var nyss här för han skulle se på Gilmore Girls. En tv-serie som jag INTE är besatt av... Jag ser inte ens på den. Men, sen har vi kollat på lite kläder och bestämt vad jag ska ha för smink när jag börjar skolan. Anton ska nämligen Styla mig ;) Det ska bli as kul. Sen har jag även bestämt vad jag ska göra den 27 november, vad jag ska ha på mig, hur jag ska se ut och vad jag ska äta. Hehe, jag kommer ha väldigt kul känner jag.

// Lisa - Jag fick en jätte söööööt Te-kopp av Anton

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill också ha en personlig stylist!

2007-08-22 @ 21:49:46
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0