Skolan börjar imorgon.

Hmm.... det känns inte så kul. Men jag överlever väl, dock att jag kommer ha extremt svårt att börja kliva upp tidigt. Jag är inte direkt känd för min morgonpigghet. Men, eftersom Anton ska komma och styla mig imorgon så får han väl väcka mig i värsta fall.

Men jag kan inte fatta att sommaren redan är över, vad har jag gjort igentligen? Jag har varit på Gotland, umgåtts med kompisar, sett på tonvis med film, blivit fullkomligen besatt av William Fichtner (<3), varit ute med båten och jag har badat... En gång O.o Det regnade ju bara i början av sommarlovet! Och solbrun har jag inte heller blivit, för det har bara varit bra väder när jag har varit inne i Stan. Hmmm... Jaja, hösten måste ju komma någon gång. Dock att jag tycker om hösten, alla träd får så vackra färger, man kan sitta inne och dricka te medans man ser på en bra film eller läser en bra bok. Hoppas bara vi inte får så mycket läxor i år. Jag har iallafall Invasion-Marathon att se fram emot i helgen.

image130
Den underbara sommaren kommer iallafall tillbaka nästa år.

// Lisa - Have a nice day ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack ska du ha! :)
Hoppas du med får det bra imorgon! :)

2007-08-23 @ 18:29:43
URL: http://friidap.blogg.se
Postat av: Anna

Fin bild!

2007-08-25 @ 17:52:50
URL: http://annaoting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0