Slut på den sagan...

Har sett alla avsnitt av Invasion nu, serien var asigt bra, men det skulle verkligen behövas en till säsong. Synd att dom la ner den :/ Slutet var bara för jobbigt. Sista avsnittet var igentligen en "Cliffhanger", alltså att det är jätte spännande och man får bara veta vad som ska hända i nästa säsong. Men man hade redan filmat slutet när dom bestämde att det inte skulle bli en till säsong. Störande. Jag hatar när man inte får reda på vad som ska hända! William Fichtner var skit snygg som vanligt.

Tom: We're all capable of going to our darkest place, but most of us leave a light on.

// Lisa - Jag kommer inte våga bada i havet på minst 5 år xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, det kan ju bero på det. XD Vi hyrde The Holiday, jag tyckte den var väldigt gullig. =)

2007-08-26 @ 10:01:32
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Cill

Jag måste se den serien också. =P

2007-08-26 @ 20:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0