That's not a knife - this is a knife.

Hejsan
Eftersom "Jag är hos Jessica" är synonymt med "Se på många filmer" så var det inte annorlunda den här gången. Vi har sett bland annat:
* The Lake House
* Urban Legend (Michael Rosenbaum är med i den, han som spelar Lex Luthor i Smallville)
* Wolf Creek
* Big
* Crash
* Dark Memories
* Donnie Darko
* Heat (William Fichtner är med i den <3)

Jag har haft as kul, eftersom det har spöregnat (HOST HOST) hela tiden så gjorde det ju inget att vi satt inne och kollade in lite filmer. Jag har även fått sett dom där avsnitten av Smallville som jag har missat, och jag måste bara säga LEX LEX LEX LEX LEX <3 Aaaaaaaaas Snygg O.O Sen avsnittet som var idag var jätte bra, Clark Hallucinerade och var paranoid igen. Synd bara om Lex som inte hade några ben i hans dröm...
Igår såg jag och Jecka på Donnie Darko som tydligen är en "kult film" i USA. Okej, den var as konstig. Och Frank, som var en jätte kanin, var as läskig! Sen när filmen var slut var det låten Mad World, och han som pratade på TV:n sa att låten passade som ett Smäck i slutet... Smäck? Får man ens säga så på tv? xD Haha.

image123
Lex är snuttig fast han inte har ben <3

// Lisa - Jag har beställt Invasion.... JAG SKA LÅSA IN MIG PÅ MITT RUM NÄSTA HELG OCH SE PÅ DEN!!

Kommentarer
Postat av: Cill

Nej, stackars Lex. =O

2007-08-19 @ 22:10:22
Postat av: Elin

Gaaaaaaaah, vart tog hans ben vägen?! Nä, man borde inte få säga Smäck i TV.. =)

2007-08-19 @ 22:43:10
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0