2 dagar kvar...

Snart är det julafton. Bara två ynka dagar kvar.

Jag älskar julen. Inte bara därför att man ger och får presenter, den mysiga julstämingen eller för att det snart är ett nytt år. Nej, det är för den där underbara gemenskapen. Alla är så otroligt glada och önskar varandra en god jul. Så fort man ser en bekant måste man säga GOD JUL och le det mest bländande leende man kan. Man umgås med familj och vänner, äter pepparkakor och tänder ljus. Det år som har varit kan man blicka tillbaka på och man inser att man har lärt sig något från alla dom där dåliga stunderna, och man blickar framåt på det nya året och undrar vad som ska hända härnäst. Allt blir så underbart runt jul och jag kan inte tänka mig att det finns någon bättre tid än just nu.

// Lisa - Julen gör att jag blir mindre fientligt... Det är INTE bra. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0