Astronomical!

Hallå.
I går for jag in till stan med Marre och nu har jag köpt klart alla julklappar. Jag köpte Peter Jöbacks jul album till mig själv, för jag hade upptäckt att det var bra och sen var det inte så dyrt heller, "bara" 79 kr. På kvällen for jag hem till Jessica och vi såg på film, som vanligt.
Vi såg på Take the Lead som är en av världens bästa fimer.
Sen såg vi på en film som hette Cube. Den var väl rätt så bra, men det kändes som att det fattades lite. Storyn var inte riktigt vattentät. Dock att utvecklot var jätte söt. På natten satt jag och kollade igenom hela Jessicas skolkatalog och jag satt och skrattade hur länge som helst. Jag hade jätte kul.

Idag for jag och Jessica till Härnösand för att kolla på när Anton skulle visa upp sin pjäs. Han ÄGDE! Han spelade en as bitchig kille som tyckte att alla var fula och dåliga och att han var bäst i hela världen. Jag satt och as garva.


Min favorit scen i Take The Lead, när Pierre dansar tango med Morgan.

Nä, nu ska jag se på House tror jag, iallafall ett tag :)

// Lisa - Even an angel can end up falling...


Kommentarer
Postat av: Caspian

Aaaaw, vännen :']

2007-12-15 @ 20:49:28
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se
Postat av: Jessica

Lisa, Vi MÅSTE hitta på någonting (se på film, oobs) på lovet !! :) (L)

2007-12-16 @ 01:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0