JULLOV!

Nu är det lov igen, nu är det lov igen och lovet varar ända fram till Januari.

Idag har vi varit på skolan i två timmar. Jag hade min snygga nyårsklänning och mina nya röda ballerinaskor. Vi fick lyssna på när Smäck, Jenny och Angelika sjöng i matsalen, Nisse lästa "Tomten" av Viktor Rydberg, hela våran klass fikade i klassrummet och sen fick vi våra betyg. Jag har räknat ut att jag har 295 poäng... Jag är ruskigt stolt. När vi slutade önskade jag alla en God Jul och sen fick några lite kramar. (Jag tror att killarna blev lite rädda för mig) Cill, Elin och Marre blev glad för sina presenter, iallafall hoppas jag det.



// Lisa - "Och endast tomten är vaken"

Kommentarer
Postat av: Cill

Jag tyckte jättemycket om de julklappar jag fick av dig! :D Och du var extremt fin i din klänning. ;)

2007-12-19 @ 16:45:11
Postat av: Sandra

Redan jullov. :o Vi skulle egentligen fått det på fredag men vi har komp den dagen så vi slutar imorgon. Imrgon ska vi förretsen spela innebandy mot lärarna. ^^ åh vilken snygg klänning :D

2007-12-19 @ 18:33:55
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0