Mellandagsrean - Den galna jakten på rabatter

Idag har jag stångats, svettas och kämpat med halva Ö-viks befolkning efter den där prissänkta saken som man bara måste ha (eller inte.. xD). Jag vågar inte tänka på hur det är i Sveriges större städer vid den här tiden. Jag fick med mig lite kap hem ändå, bland annat en tröja jag fick låna på Bik Bok när jag praoade där, som nu var sänkt till 50%. Det var väldigt få personer som jag kände igen i stan idag... Jag såg bara Marre, Bea, Alex, Matte och Pierre. Klockan fem så hade Oskarsgallerian besök av fröken Marie Picasso, som skulle sjunga lite och skriva autografer. Hon är så otroligt mäktig den där Marie, jag bara MÅSTE ha hennes album. Äckligt bra musik <3


Det jag köpte, blir någon fövånad över att jag köpte två filmer med? (:

Dagens låt:
Idol 2007 - Free your mind

// Lisa - Är det någon mamma som kollat runt bland sina kassar och hittar inte sitt barn här?

Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh, jag har ett likadant halsband fast i bruna & guldiga nyanser :). Supersnyggt!
Skräckfilmsmaraton & Dexter i helgen !

2007-12-27 @ 19:57:12
Postat av: Elin

Menar du att jag har sett en film som inte du har sett..? XD Haha, väldigt pinsamt det blev för dig.. Marie Picasso var i Birsta också. =)

2007-12-27 @ 21:15:27
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0