Step away from the bike!

Hallå där.
Hela helgen har jag tillbringat hos Jessica. Ni kan ju gissa vad vi har gjort?
Iallfall har vi sett på film för er som inte visste det, och vi har sett:

* The Wickerman (Med Nicolas Cage i huvudrollen. Den var bra, men lite skum)
* Instängd (Heter The Descent egentligen. Jag tycker att den var rätt läskig.)
* Saw 4 (Vad kan jag säga, jag älskar SAW filmerna och Jigsaw är sööööööt. oj...)
* Shakespear in love (Gullig film, mycket skådisar jag kände igen)
* New York Minute (Den är så kul. Folk kan säga vad dom vill, men Mary-Kate och Ashley har talang)
* Hot Fuzz (Har sett den förut, men Jessica hade inte sett den. As kul film.)
* Wayne's World (Med Mike Myers. Väldigt konstig film, men rätt okej.)

Sen har jag sett på ett avsnitt av Boston Legal och igår var det DEXTER (<3<3<3<3) marathon. Jag älskar Dexter, så otroligt bra serie, bra skådespelare och Dexter är så snygg så att jag spyr.

Edward Malus: [Holding Rowan's doll] Is this hers? How'd it get burned? How'd it get burned? HOW'D IT GET BURNED, HOW'D IT GET BURNED?



// Lisa - My, my, here come the Fuzz.


Kommentarer
Postat av: Caspian

Åh, älska new york minute
:D

2007-12-30 @ 20:49:04
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se
Postat av: Jessica

Rolig helg vi hade !!! (L)(L)(L)

2008-01-01 @ 13:04:40
Postat av: Sandra

New York minute vill jag se :D

2008-01-02 @ 01:22:35
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0