Choklad, Akvarium och House

Hejsan :)
Nu har vi varit ut med båten tills idag, det är ju Docksta-dan imorgon så den måste jag ju gå på. Dock att jag inte kommer ha någon att vara med, för Anton och Jessica ska jobba på Skofa, Becka ska sälja kakor för Skule alpina + att hon ska hålla på med hästarna. Hm... now that's a problem. Undra vad Madde ska göra? Jaja, det löser sig säker ;)

När vi var ute med Rita så for vi till Trysunda i onsdags, där var Becka också. Vi hade kul, jag köpte 7 muggar Varm Choklad i en sånn här kaffe maskin som fanns i en lite koisk där, och Becka och jag gick iväg för att titta på fiskar som var i ett roligt Akvarium. Vi döpte två stycken till Stella och Hugo tror jag, jag känner att vi hade kul xD Vi spelade kort, gick på promenad med Leona (hennes kanin) och badade också. Sen så for dom hem och vi for till Sörvalmsundet där Linda har stuga. Sen for vi hem idag. En dålig sak är att jag har varit halv förkyld hela veckan :/ Men jag har sett på House säsong 1 (igen) och lite Prison Break, också säsong 1. Läst Gossip Girl har jag hunnit också för jag hade beställt dom två nya böckerna.

Jag är ju som sagt BESATT av CDON.com, och beställer därifrån nästan varannan vecka... det är inte bra för min ekonomi. Men när jag skulle beställa säsong 2 av House så fanns den inte och då kollade jag på min räddningsida, Ginza.se och där skulle den komma in snart :D Så inte nu till veckan men kanske veckan efter det så kanske jag får den! Wiiiiie jag längtas <3 På tal om House så är jag i House-Trans just nu. Tänker bara på House och jag hade värsta sjuka drömmen inatt O.o House House House <3 Alalala
Oj....

Ser på The Terminator nu, och den är as dålig... Dom pratar typ ingenting och allt är i 80-tals stuk.

// Lisa - I'm asking you if you want to live or die!?

Kommentarer
Postat av: Cill

Morgondagen är räddad, jag följer med dig på Dockstadagen. ;)

2007-07-28 @ 00:48:42
Postat av: Becka

whi, Trysunda ägde allt :) Hoppas att du fick nån att gå med ;D Jag är JÄTTE SLUT efter hela dagen :P Mamma fick sälja dom där j**la kakorna. jag var på hockeyplan eller med fricka från 10.30-15.30 Xo Jag hann nästan inte gå på marknaden, men de gick bra ändå :D <3

2007-07-28 @ 17:20:08
URL: http://Brokenwings.blogg.se
Postat av: Sandra / Turkiet. :)

Välkommen tillbaka. :) Låter mysigt, med promenader och choklad och hela den biten. :) Här öser bara regnet ner så jag hoppas ni har finare väder eftersom det vart Dockstadagen idag :)
Har också sett Terminator tidigare & bara slutet igår när han mosades. Ja, den suger haha.

2007-07-28 @ 20:04:13
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Elin

Aj då, vad handlade den drömmen om..? :S

2007-07-29 @ 20:13:55
Postat av: Sandra

LISA. Åh jag börjar gråta. I vilket avsnitt spelar dom Everything med Lifehouse? Jag hittade på DC:en "Smallville Soundtrack Lifehouse Everything"
Så tänkte jag att den kanske kommer senare i säsong 6. Och så började jag lyssna på den och kände inte igen den. Sen i refrängen kände jag igen den "You're all I want, you're all I need". åh jag älskar den(L)

2007-07-29 @ 21:10:23
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0