Cill och Jag

Hejsan.
Nu har Cill varit här från Lördag till Idag :) Vi har gått på Docksta dan som var as kul. Måste berömma Anton och Jessica som stog ut med alla turistkunder som kom till Skofa. Dom tog det väldigt artigt och lugnt. Jag köpte en kul tröja till mig och en hårsnodd åt Cill, den var väldigt fin tycker jag. Sen for vi hem till mig och på natten vid 2 så såg vi The Grudge. Jag blev lite paranoid efter den men Cill var som vanligt inte det minsta rädd... Haha. Men så läskig som alla säger att den är var den verkligen inte, jag tycker att The Amityville Horror är mycket värre! Igår såg vi på mer film, När Lammen Tystnar och Hannibal. Älska Hannibal <3 Sen idag såg vi nästan hela Red Dragon, men Cills mamma kom och hämtade henne innan det var slut. Vi har även pratat och skrattat en massa, som vanligt ;)

+ att mina nya glasögon har kommit idag :)

// Lisa - SA han -.-'

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Usch vad tråkigt :( Men
vi har haft skitväder när resten av sverige har sol, så nu är det väl våran tur ;)

2007-07-30 @ 18:32:35
URL: http://dependence.tjejsajten.se
Postat av: Elin

Sätt in en bild på dina nya glasögon. =)

2007-07-30 @ 19:06:32
Postat av: Cill

Hanniball äger! =D Och ja just det, han "sa" det... -.-

2007-07-30 @ 21:43:29
Postat av: Sandra

Hannibal & Hannibal. Jag vet inte ens vad Hannibal handlar om.. dags att skärpa sig? X)

2007-07-31 @ 20:48:46
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0