Duktig Lisa

Idag har jag varit duktig. Jag har renbäddat sängen, bytt gardiner och dammsugit :) Sen har jag gjort lite roligare saker också som, kryssat för kläder jag vill ha i Ellos Katalogen, spelat The Sims och sett en film som heter "Autumn in New York". Richard Gere var med i den och han var extremt söt. Han är en av få män som verkligen passar i grått hår. Sen har han snälla ögon och ett leende som man smälter av, 2 saker som gör att han ser underbart näpen ut. Snälla ögon + Leende man smälter av = VÄLDIGT viktigt på män.

image100

Nä, nu ska jag se Pride an prejudice. En av världens underbaraste filmer <3

// Lisa - På torsdag bär det av till Gotland <3

Kommentarer
Postat av: Cill

Jag skulle också vilja vara i NY på hösten, det måste ju vara jättefint i Central Park då! =D

2007-07-11 @ 00:53:13
Postat av: Sandra / Turkiet. :)

Lisa jag måste fråga - går det nån dag när du inte sett en endaste film? :O Jag förstår inte hur du orkar men det är bara bra, din blogg är ju som ett helt filmbiblotek så jag brukar gå in hit och kolla vad du sett för nåt & se om jag hittar nåt intresseant att själv glotta på. :-)

2007-07-11 @ 14:42:08
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Sandra / Turkiet. :)

Mysigt med Gotland förresten! :)

2007-07-11 @ 14:43:19
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Elin

Javisst ja, du ska ju till Gotland i morgon..
Ha det så kul:D
Kram <3

2007-07-11 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0