Oh, I'm just once of those nerds who grew up... to make billions.

Igår var det Skulefestivalen och jag och Jessica for dit. Det var faktist ganska kul, fast det regnade -.- Jag satt i regnet i två timmar och frös, men som sagt, det var kul ändå ;) Veronica Maggio var väldigt bra, jag tycker om hennes låtar. Jessica hade ingen aning om vem hon var. Henke och Andreas var där, och Jessica träffade Salle. Sen efter ett tag blev vi less på att vara där så mamma körde hem oss till Jessica. Där så såg vi på film (Suprise Suprise). Vi såg The Benchwarmers. Jag tror jag aldrig har skrattat så mycket till en film :) Den var AS ROLIG!! Sen så var "Sucre" från Prison Break också. + att Rob Schneider är sååå söt, fast han är väldigt kort.

Idag for vi till min kusin Inger som fyllde 26. Jag hade inte sett hennes lägenhet så det var ju kul att jag fick se den innan hon och hennes sambo Mikael flyttar till sitt nybyggda hus i Februari. Jag for hem med bussen kvart i fyra och mina föreldrar for ut i våran sommarstuga.

Howie: For years I thought the sun was a monster. But I am here to tell you that it's not a monster! IT'S NOT A MONSTER!



// Lisa - "I love... sallad"

Kommentarer
Postat av: Sandra / Turkiet. :)

Säg inte att Rob Schneider är den där killen med gul hjälm på bilden för då var han inte alls söt :O

2007-07-08 @ 16:47:11
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0