GET DOWN, GET DOWN!

Hm.. o_O
Igentligen så skulle jag och Mamma ut i stugan nu idag men eftersom det inte var strålande solsken så ville hon inte fara längre. Då hade jag ingen aning vad jag skulle göra idag. Så eftersom det nästan blev tråkigt så började jag städa xD Jag har städat mitt rum i flera timmar, och jag säger bara en sak. DAMM! Det kliar på mig as mycket nu för att det var så mycket damm här förut O.O Under sängen, bakom saker och i saker... det var jätte läskigt för jag hittade typ 5 strumpor utan makar och en JÄTTE stor dammråtta under sängen. + att jag har gått och tänkt på Moulin Rouge hela dan (: Så då kan jag likagärna visa ett av mina favorit klipp ur filmen <3


Ewan McGregor är så HET! <3<3<3

// Lisa - We should be lovers

Kommentarer
Postat av: Cill

Okej, det låter som att det var på tiden att ditt rum blev städat. XD

2007-06-19 @ 21:03:25
Postat av: Sandra

Yeah dammråttor. ^^ Ååh det var så länge sen jag hade sett den så jag har glömt hur het han var. O_O

2007-06-21 @ 21:22:48
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0