How YOU doin'?

Okej, nu har jag sugit på att uppdatera ett tag men jag har faktist inte varit hemma på länge :P

* Från torsdag till fredag sov jag hos Jessica
* På fredag for vi med båten ut i baggviken och firade midsommar med Becka, Andreas och Jessica + deras familjer <3 Jätte mysigt
* Jag sovde över i Baggviken med Becka (som höll mig vaken till klockan 4 nästan o.O)
* På lördag så åkte jag med "knäppa-mannen's" båt till typ sund och där kom Jecka och Susannne och hämtade mig. Sen var jag och Jecka med Anton och hans kompis Emil.
* Sen sovde jag över hos Jessica tills idag. Vi har sett många, många filmer och Smallville såklart ;)
* Och idag när jag var hos Jessica var jag med Madde också lite, sen kom Anton. ^^

Okej, dom filmer jag har sett med Jecka dom här dagarna är:

Moulin Rouge
The Phantom of the Opera
Face/Off
The Island
Sykonen Baudelaires Olycksaliga Liv
Gilbert Grape
Norbit
Forrest Gump
The Core
Music and Lyrics

Alla dom filmerna var bra, utom möjligen Gilbert Grape som var lite mysko. Jag var bara sur på Leonardo DiCaprio för han var så STÖRANDE igenom hela filmen o.O The Phantom of the Opera var as bra, det är Jessicas favorit film och lugnt en av mina top 10 bästa filmer.

Hoppas alla haft en glad Midsommar, jag har haft det iallafall.

// Lisa - Secretly...secretly..

Kommentarer
Postat av: Mrs.PhantomOfTheOpera

Hahaha, How YOU doin'?
Inte fan visste jag att Eddy murphy var alla tre, vart as chockad :O Haha ;D.
Shit vad kul vi hade de <3
Mrs.Mahone... Secretly...secretly ;) haha

2007-06-26 @ 10:46:26
Postat av: Sandra

Jävla många filmer. o_o Du bräcker mig rätt stort men jag har också blivit duktig! Jag har kollat hära nu på bara nån vecka.. 4.. 5, 7. Minst sju filmer :D det är nog du som fått in mig i ett sånt hära.. filmtittande. Känn dig stolt. XD
Låter som att du haft kul i alla fall. :)

2007-06-27 @ 15:55:14
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0