Jag tänker hoppa ner från Eiffeltornet!

Becka sovde över hos mig ifrån igår till idag. Så idag så skulle vi på Kustladan, men när vi kom dit så tyckte vi att det var för kallt så då köpte vi glass för våra pengar istället xD Så då var vi i Beckas pool istället, på luftmadrasser. När vi låg där så var det en spindel som gick på mig och jag fick panik. Sen gick jag in till mig och då ringde Jessica. Eftersom det är så kul att vara med henne + att vi har typ 10 filmer vi inte har sett tillsammans så ska jag till henne imorgon :) Sen har jag läst Harry Potter böcker i 5-6 timmar idag. Men jag kan inte rå för det, dom är ju så bra! :D

Midsommar snart och det känns kul, jag ska vara i Baggviken (som vanligt) och jag hoppas det kommer fler dit! Becka ska ju såklart också dit, och Jessica ska kanske dit. Sen försökte jag tvinga Andreas men han tyckte det var tråkigt o.O Han är en svikare! oj.
Alalala

Föressten så har jag hört att SAW 4 ska komma... jag tänker se den iallafall, även fast trean slutade elakt O.O

image89

// Lisa - GAME OVER!

Kommentarer
Postat av: Cill

Jagg ska hänga med dig till Baggviken någon gång! =D

2007-06-21 @ 16:16:10
Postat av: Sandra

Den där gubben såg ju fett läskig ut o_o

2007-06-21 @ 21:28:31
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0