Lifehouse <3<3

ÄNTLIGEN!
Nu har jag fått mina CD skivor som jag beställde förra lördagen. Jag fick dom igår. Det är två CD's med ett av mina favorit band, Lifehouse. Asså, låtarna är så otroligt bra och sköna. Han som sjunger (Jason Wade) har världens skönaste röst. Sådär små hes, och texterna är UNDERBARA <3 Sen har jag suttit och läst Harry Potter.... BIG SHOCKER! Jag är på fjärde boken nu :P


'Cause I am hanging on every word you say
And even if you don't want to speak tonight
That's alright, alright with me
'Cause I want nothing more than to
Sit outside Heaven's door and listen to you breathing
Is where I want to be...

// Lisa - I'll show you the roof. It's upstairs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Om du har någon Lifehouselåt på datorn får du faktiskt skicka åt mig, jag vet inte om jag har hört dom. :)

2007-06-27 @ 15:58:56
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Sandra

Laddade ner en låt med dom faktiskt. Få se nu.. Hanging by a moment tror jag den hette. Den var riktigt bra ju :)

2007-07-02 @ 16:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0