(Nästan) Sommar

Okej, idag så hände det väl inte så mycket. Vi hade tävlingar i skolan och jag blev så glad, för det är något jag är bra på! Jag är bra på filmlåtar xD Låter som en rätt mobbad bedrift men jag är nöjd, för dom mesta andra saker är jag inte så jätte bra på. Men, iallafall. Sen fick vi godis av Nisse och efter det slutade vi. Rätt patetisk skoldag men det är ju trevliga personer man vill träffa i skolan ^^, Hemma så badade jag och Becka i hennes pool och studsade på studsmattan :) Hmm... Dagen är ju inte slut än så man vet ju inte vad som kan hända mer?

// Lisa - Jag är verkligen inte trött för att jag och Cill var vaken länge och skrattade? Nej, väldigt pigg... *HOST!*

Kommentarer
Postat av: Becka

iiih, pool <3

2007-06-07 @ 21:24:36
URL: http://Majsbecka.bilddagboken.se
Postat av: Sandra

Det är väl en fin talang. :') Och är det nån som är förvånad? Nå nä.. :)

2007-06-08 @ 18:14:49
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0