Nya Glasögon

Eftersom det har blivit lite repor på mina glasögon glas, så for vi till Ullånger och skulle fixa nya glas idag. Men eftersom jag inte klarar mitt liv särskilt bra utan glasögon (som jag märkte den där dagen jag, hur sjukt det än låter, glömde glasögonen när jag skulle till skola. Jag försov mig och vart tvungen att springa till bussen), så köpte mamma ett till par åt mig som dom ska fixa nya glas i, och sen när dom är klara tar jag dom så länge, medans mina gamla också får nya glas. :) Jag tycker iallafall att dom var snygga. Jag lägger ut någon bild när dom kommer. Föressten, om nån undrar varför jag inte köper linser så är det så att jag älskar mina glasögon och jag tycker att jag passar bättre i dom än utan. Kanske låter knäppt, för dom flesta hatar sina glasögon, men mina är en del av mig ;)

Som vanligt har jag läst Harry Potter hela dan o_O jag är nog liiite sjuk. Jag är i slutet av Fjärde boken.

image90
Sååå näääpet! O.O

// Lisa saknar Hannibal.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Some love glasses, other dont. :) Vart kommer den där bilden ifrån? Känner inte igen killen dära men hon ser ut som hon.. D, vad hon nu heter. Hon i Bridget Jones dagbok. :) Eller jag vet inte, en vild gissning. XD

2007-07-02 @ 16:44:52
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0