Ojsan, jag råkade äta skorpion...

Qué Pasa?

Jadu.....
Igår såg jag Bridget Jones's Diary. Den är så asigt bra! Jag är ju kanske lite patetisk, för jag har sett den typ 6-7 gånger. Och förra gången jag såg den börja jag gråta. Jaha, det är ju jätte normal att efter 5 gången man ser en film att man helt plötsligt börjar gråta? Ja, så var det ju såklart igår också. Kan inte rå för det men varenda gång Colin Firth kommer upp på skärmen så blir mina ögon fyllda med tårar o.O... Ja, det har antaglingen något att göra med hans otroligt näpna leende eller att hans ögon är sådär as söta! <3

Idag har jag varit med Anton och som vanligt ägde vi ALLA! Anton råkade dock göra så att hans brors moppe blev lite knasig. Vi åt hemma hos mig och sen gick vi ut och studsade. Då kom Becka och sen var hon också här. Dom kom på världens sämsta historia med mig och Lex. AS TASKIGA! Sen började dom dryga sig efter Gilmore Girls och sa att jag hatar dom som jag verkligen inte gör, dom är för söta ;) Sen tvinga jag Becka att se på Smallville (säsong två) några avsnitt med mig.
Lex? <3

image88

Mark Darcy: I like you, very much.
Bridget: Ah, apart from the smoking and the drinking, the vulgar mother and... ah, the verbal diarrhea.
Mark Darcy: No, I like you very much. Just as you are.

// Lisa - Hummer!


Kommentarer
Postat av: Alex

Hummrar finns i vattnet!

2007-06-20 @ 01:25:29
Postat av: Caspian

Lisa, Lisa, LIsa!! Du är söt ;]

2007-06-20 @ 10:37:58
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se
Postat av: Cill

Bridget Jones's Diary och Colin Firth äger! Men Hugh Grant gillar jag inte alls... Vet du om at han heter Mungo i mellannamn? =P

2007-06-20 @ 12:59:21
Postat av: Cill

Jag har köpt en vit skjorta, ett par jeans (zoul) och en röd munktröja! =D Det var det enda, eller förresten... en pnisett också. ;)

2007-06-20 @ 21:45:42
Postat av: Sandra

Jag tror jag har sett hälften av filmen säker en miljon gånger men jag har aldrig sett klart den. X_X Åh ja, tvinga henne att se Smallville, tvinga henne!! >: )

2007-06-21 @ 21:26:44
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0