SmäckSmäckeliSmäckSmäck!

Wiiie.
Idag var det sista dagen i skolan (som var en "jobbar" dag) Så vi städade skåpen och pratade om miljön typ :P Sen sista lektionen så hade vi fika och då så på nått sätt fick vi Smäck att sjunga och han sjöng Halleluljah. Jag säger ett ord: UNDERBART! Jätte fin låt och Smäck sjunger ju jätte bra så det blev sådär jätte vackert, fast jag råkade börja klappa i händerna mitt i låten xD Sen när vi kom hem kom Marre hit och senare Becka också. Vi körde bollsur för ett tag sen och nu kör dom Singstar. Jag och Becka äger ju jätte mycket på "Don't cha" *HOST!*... Alalalala. Marre äger ju såklart på alla låtar för hon sjunger jätte bra! :D  Ja, i helgen så ska jag och familjen till Björknäs så... jag kommer att ha jätte mycket att göra o.O Eller inte... Jag kan ju alltid se på House eller Prison Break <3

image75
Don't cha wish your girlfriend was hot like me?
Don't cha wish your girlfriend was a freak like me?

// Lisa

Kommentarer
Postat av: Becka

Haha, Lisa! De stämmer ju ^^ Vi äger ju faktiskt på den låten ^^, <3 "I know you like me, *Jätte ljus röst* I know you like me. I know you do, *Jätte mörk röst* I know you do" <3<3 :D

2007-06-02 @ 10:23:16
URL: http://Majsbecka.bilddagboken.se
Postat av: Becka

"I know you like me, *Jätte ljus röst* I know you like me. I know you do, *Jätte mörk röst* I know you do" <3<3 :D

2007-06-02 @ 10:23:38
URL: http://Majsbecka.bilddagboken.se
Postat av: Sandra

Dont cha wish your girlfriend were hot like Lisa and Becka. (8)

2007-06-08 @ 18:08:22
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0