Crash! (F)

AHHHHHHHHH!
Jaha, nyss såg jag på Crash och sen var AS BRA!! :D
Han ifrån "Djävulen och Jag"  var med, han ifrån "World Trade Center"  var med och Sandra Bullock var också med. William Fichtner (<3) var med i typ 5 minuter men han var ändå bäst såklart ^^ Han hade ful mustasch och hette "Flanagan" (Är det ens ett namn!?) Men, men. Handlade mycket om Rasism och olika grupper, men också om det sjuka rättsväsendet. En riktigt djup film som jag kan se många gånger till.

Anthony: Get the FUCK out of the car!
Cameron: You get the fuck out of the car!
Anthony: Get out of the fucking car!
Cameron: It's my fucking car!
Anthony: It's my fucking gun!
Cameron: Fuck it's my gun now.
Anthony: Would you give me my fucking gun!

Okej, jag vet att det inte är de bästa replikerna att visa att filmen är djup, men det är iallafall roligt :)

image58

// Lisa - Do I look like I wanna be on the Discovery Channel?

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Skitbra film det där:)

2007-05-17 @ 13:56:36
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Cill

Nämen, är Brendan Fraser med =D

2007-05-17 @ 14:42:55
Postat av: Sandra

Den där ja, den såg vi i skolan faktiskt. :) Bra film men jag hängde tyvärr inte med till hundra procent så filmen blev liite osammanhängande för mig.

2007-05-18 @ 23:09:22
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Sandra

Btw Ryan Phillipe är ju snyggast :)

2007-05-18 @ 23:10:08
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0