Forrest Gump <3

Okej, jag vet att jag är dålig. Jag har haft filmen Forrest Gump i typ två månader (Jag fick den samtidigt som Face/Off) Men jag har inte sett den fören idag! Såhär var det, jag gick till skolan imorse men sen for jag hem för jag mådde verkligen inte bra O.O Och efter ett tag i sängen och uppe och ätit lite stuff så tänkte jag "Nu ska jag se nån film jag inte ha sett" Och då kom jag på, "visst ja, jag har ju inte sett Forrest Gump"
Och den var verkligen JÄTTE bra! :D Jätte gullig och fin historia. Tom Hanks spelade asit bra och det var en så söt film! Ahhhh, jag satt och grät hela slutet, det var ju så näpet (L)

För er som är lika dåliga som jag och inte har sett den så säger jag: SE DEN!!!!
Handlar om en Kille, Forrest Gump, som sitter på en busshållplats bänk och berättar om sitt liv för olika personer. Han är väldigt naiv, inte så intelligent, jätte näpen och är verkligen genomgod. (Vilka jag verkligen inte brukar gilla) och han älskar verkligen sin Jenny ^^ Åhhhh, MEST NÄPEN <3<3

image56

Jenny Curran: Run, Forrest! Run!

// Lisa har Ont i Halsen O.O

Kommentarer
Postat av: Cill

Det var fem år sedan jag såg den första gången. =P Och ja, den är verkligen jättebra! =D

2007-05-14 @ 20:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0