HOUSE!

Eftersom jag var förkyld och inte kunde följa med Jessica och Madde till Sundsvall så tvingade mina föreldrar mig ut i sommarstugan. Dom ville inte lämna mig ensam hemma om jag var sjuk. Så iallafall då fick jag ju bara lov att följa med. Jaha, tänkte jag, vad ska jag göra nu göra på ett ställe där 3:an inte finns och alla jag känner är typ 5-10 mil bort? o.O Jag tog med mig House säsong 1, som jag inte har följt på tv (Den går samtidigt som Top Model) och då är det bara att räkna ut.... Jag är besatt av en till TV-serie (Inte för att jag behöver det, jag följer typ 8 serier redan xD) Okej jag vet, en till gubbe, men det skiter jag i! (: House är verkligen en sån här perfekt serie med massa humor och mycket drama. Gregory House är ju bara bäst! As cool, hatar alla och sådär deperimerande ensam så det är ju bara inte sant. Jag kommer verkligen köpa säsong 2 också, men jag har 6 mer avsnitt jag inte har sett på än på säsong 1 och nu är det ju snart konfa och allt så jag vet inte om jag hinner se så mycket den här veckan. Förresten jag var i stan en stund i Lördags också för jag tvingade mamma att skjussa in mig. Jag var inte lika sjuk då så. Då köpte jag Nio Liv med William Fichtner <3 Wiiie :)

image61

// Lisa - HOUSE HOUSE HOUSE

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har bara sett två avsnitt av House men ja, den serien är jättebra! =) Men nu måste du logga in på msn, jag har ingen att prata med. =|

2007-05-20 @ 20:32:49
Postat av: Cill

Oj, den var från mig alltså. XD

2007-05-20 @ 20:33:48
Postat av: Caspian

Men shit Lisa, du har tur! :| Läs mitt senaste blogginlägg som handlar bara om tv-serier :O Åh, varför äre så orättvist? De enda serierna jag sett som är sådär underbara, förtrollande, och blir en del av en själv är Gilmore Girls, O.C och Förhäxad.
Älskar dig<3

2007-05-20 @ 21:23:25
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se
Postat av: Sandra

DU ÄR SJUK! :D

2007-05-20 @ 22:55:00
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Sandra

OC.. håller med. :/ Sista avsnittet var idag. :(

2007-05-20 @ 22:55:52
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Sandra

Lisa, need ur help. :o Som sagt så gick ju OC mot sitt slut och nu är det ju så att jag behöver en ersättningsserie. Så nu tänkte jag att du skulle få hjälpa mig. :) Du borde väl kunna sånt om nån ^^

2007-05-21 @ 22:49:18
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0