Jag vill också vara snuskigt rik och känd!!

Okej, idag var det jätte fin väder men eftersom jag är sjuk har jag inte kunnat vara ute. Så istället har jag varit inne och sett på E hela dan... Och jag säger bara: SNUSKIGA RIKEMANS BARN!
Jag vill också vara sådär känd, så alla vet vem man är och dom gör små dockor av en och läskiga personer förföljer en och vill vara gift med en. Och sen gör man böcker och filmer och allt sånt. Och man får gratisgrejor vars man än går. O.O Men NEJ! jag ska vara född i Sverige där den rikaste personen skapade ett möbelföretag o.O Jaja, jag får väl göra som alla säger att man ska göra "Satsa på skolan"... in my ass.

image59image60

// Lisa "The one and Only"

Kommentarer
Postat av: Mattlan

Hundarna är faktiskt inte mina utan vår grannes. Men visst är de jättesöta?
Ha en bra helg!

2007-05-17 @ 18:25:03
URL: http://mattlan.blogg.se/
Postat av: Cill

Jag håller med dig! =)

2007-05-17 @ 22:12:06
Postat av: Sandra

Haha. :D Äh.. blir du känd så får du massa galna stalkers på köpet och hur kul är det? Då får du ha massa feta livvakter runt omkring dig all the time. o_o Fast tänk vad nice att ha hur mkt pengar som helst och bara shoppa. (L)

2007-05-21 @ 22:51:40
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0