Konfirmation imorgon!

Hejsan :)
Okej, jag erkänner. Jag kanske åt lite för mycket Tacos nyss för jag mår as illa O.O Jaja. Har hänt mycket saker nu på några dagar, varit på konfa övning två gånger och nu börjar det gå riktigt bra för alla med sina pjäser och texter och sånt. Så om ni har vägarna förbi Docksta på Lördag klockan 4 kan ni väl komma? ;) Men in Trees var jätte bra, sådär "NEEEEJ!" avsnitt. Marin typ sa åt Jack att det inte ska vara något mellan dom för hon missförstådde en sak. Vi hade Kemi på NO:n idag och jag är så glad att jag fattade det :D Jag brukar aldrig fatta Kemi och nu fattatde jag verkligen! Wiiie. Ikväll ska jag typ städa och kanske se på Nine Lives med William Fichtner<3 Btw, såklart ska jag ringa ANTON (:D) också! Saknar dig vännen <3

// Lisa - Hur kan vissa vara så otroligt jätte bedårande näpet snälla och andra så otroligt jobbigt elaka?

Kommentarer
Postat av: Cill

Just det, ring Anton! =D

2007-05-25 @ 21:47:12
Postat av: Becka

Wej, Tacos åt vi med ^^, Hoppas de går bra med gud den alsmäktige imorrn :D <3

2007-05-25 @ 21:56:55
URL: http://Majsbecka.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0