Sjuk O.o

Jag HATAR att vara förkyld -.- det är nästan värre än magsjuka! O.O Man ligger där och hostar, snorar och ser hemsk ut. Allt smakar konstigt men jag äter ändå mer än vanligt för då gör det inte så ont i halsen... Man är sunkig, luktar äckligt och jag ser ut som om jag inte har duschat håret på 3 veckor. AHHH, jag vill inte vara sjuk!

Men en bra sak är att jag har beställt lite stuff ifrån CDON.com nu när jag fick så mycket pengar i födelsedags present :)
* Linkin Park's ny CD "Minutes to Midnight"
* Dag och Natt (DVD)
* House M.D Säsong 1 (Andreas och Becka säger ju att det är en så jätte bra serie och den kostade ju bara 199 så jag tänkte "Lika bra att se efter" ^^)

Just nu lyssnar jag på "Linkin Park - Meteora" som jag fick av Anton i födelsedags present. Den är snuskigt bra! Jag fick Crash av han med :D Jag två till filmer i presenter, Hannibal Rising av Becka och Ghost Ship av Jessica ^^, Film tajm nu när jag är förkyld. Film, Film, Film <3 <3

Try to give you warning, but everyone ignores me.
Told you everything loud and clear, but nobody's listening

// Lisa - TANZEN!

Kommentarer
Postat av: Caspian

Åh, vännen, usch då :( Förkylning är hemskt (dock att jag tycker om magsjuka).
Aaaw, hihi, vad bra =D Toppen med nya filmer^-^

Älskar dig vännen.<3

2007-05-15 @ 12:38:37
URL: http://www.prinscaspian.blogg.se
Postat av: Becka

Hoppas att du blir frisk och kry snart, vet hur mkt du hatar att vara sjuk :/ . House ääääääääger ut allt och alla :D Måste se den nån gång med dig då ^_^ Bra tajming att vara förkyld, med tanke på alla filmer :P

2007-05-15 @ 17:19:40
URL: http://Majsbecka.bilddagboken.se
Postat av: Cill

Ät honung och lyssna på ukrainsk musik så kommer du snart bli bättre. =D

2007-05-15 @ 20:26:26
Postat av: Sandra

Förkylning är botten. x_x

2007-05-18 @ 23:15:10
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0