Heartbreak City

Jag har inte varit på bästa tänkbara humör idag, men det löste sig till sist.
Inatt kunde jag inte sova. Dels för att jag låg och tänkte på annat och dels för att det var så otroligt kallt i vårat hus så jag gick och hämtade ett extra täcke.
Vi har inte gjort så mycket på skolan, och det märks att det blir mörkare mycket fortare nu förtiden. Den sista lektionen idag var matte och det slutade med att Minna kastade en död vandrande pinne på marken, Viktor slickade på Alex's kind och att jag gick runt och drog ner allas dragkedjor på deras munkjackor och sa att dom var nakna (vilket är en halvsanning....)

image208
Imorse var det världens snyggaste soluppgång. Såg nästan ut såhär :)

// Lisa - Ikväll är det Prison Break ! (L)

Kommentarer
Postat av: Cill

Jag vet, himlen var jättevacker imorse. =D

2007-11-05 @ 21:41:16
Postat av: Sandra

Det måste ha haft någat att göra med att skolan skulle börja idag. Det kändes verkligen totalt piss igår när jag tänkte på skolan. Hm, usch. Halvsanning. Du menar att dom inte hade tröja under. ^^

2007-11-05 @ 22:48:45
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Alex

Viktor, blää

2007-11-07 @ 17:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0