Lita ALDRIG på folk som säger: "Det var inte jag"

Idag har vi haft en rätt så lugn dag. På idrotten så planerade vi lite och sen spelade vi basket. Sen har skolkatalogen kommit! Jag blev jätte glad och nervös på samma gång för jag tänkte: "NEEEEEEJ, hoppas jag inte blir as ful!". Men sen när jag såg bilden så blev jag gladare för jag var inte ful. Sen kan det ju finnas dom som tycker att själva jag är ful, men dom kan gå och stoppa huvudet i en tunna med mjölk. Hela våran klass blev bra på kortet. Efter skolan gick jag på Ica och köpte frukost (Ja, jag köpte frukost. Den fanns ingen hemma!)

Dagens låt:
The Beatles - Eight Days A Week

// Lisa - Får vi inte gå hem?

Kommentarer
Postat av: Elin

Vår klass blev ju jättebra i skolkatalogen. =D Och du blev inte ful och du är jättesöt.^^ De som inte håller med kan gå och stoppa huvudet i en JÄTTESTOR tunna mjölk.. ;D

2007-11-06 @ 20:35:28
URL: http://detvarengangen.blogg.se
Postat av: Cill

Du var verkligen jättefin i katalogen, som alltid tycker jag då. ;)

2007-11-07 @ 17:14:04
Postat av: Sandra

Skönt att ni blev bra i katalogen :) Vi har inte fått våran ännu.. x_x

2007-11-07 @ 19:34:41
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0