Lyckligare än vanligt

Hejsan.
Nu är det onsdag och jag har praoat på Bik Bok i tre dagar. Jag har fått vika kläder, klä på skyltdockor, vika mer kläder, letat skor till skyltdockor och jag har fått VIKA KLÄDER. Trots en liten smula enformighet har jag haft det skojj. Idag är jag extremt lycklig för jag har köpt den nya och sista delen i Harry Potter serien. Vemodigt, men sant.
Just nu ligger Elin och läser tidingar och jag har snott datorn medans Cill sitter och pratar i telefon med en viss person ;)
På tal om Cill tycker jag att alla ska läsa det här inlägget.

Mahone: You're the new guy.
Tyge: Yeah. Who are you?
Mahone: Not the new guy.

image228
En konstig bubbla jag och Elin hittade i påsk-musten.

// L <3 B

Kommentarer
Postat av: annelie

Då skulle du varit på Kapphal i 2 veckor :P Massa kläd vikande där kan jag lova ;) hoppas du får en bra och fortsatt lycklig dag :D

2007-11-21 @ 18:34:16
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se
Postat av: Cill

Jag tycker om att prata med den där personen. ^^

2007-11-22 @ 15:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0