Sunday morning, snow is fallin'

Imorse vaknade jag av att det lyste utifrån. Det hade snöat så det blev alldeles ljust ute. Äntligen kommer det lite snö,det jag har väntat på. Det har ju snöat av och på nu i veckan, men nu hoppas jag att det stannar kvar. Iallafall ett tag.

Jag har inte haft för mig så mycket idag, det har jag aldrig på söndagar. Jag orkar helt enkelt inte göra något. Jag har bara gjort navigationsläxan, och sett på tv. Sen har jag också haft lite av en "spa-dag" förstås...
Idag var det ju farsdag så vi gav pappa lite presenter och sen åt vi tårta. Nyss satt jag och kollade igenom alla skolkataloger vi har fått nu i högstadiet. Jag satta och skrattade i 20 minuter åt våran klass i 7:an. Herregud vad små vi var, speciellt alla killar xD hahahaha.

image218
Jag vill ha mer snö!
(Denna bild har inte jag tagit, utan min granne Andreas förra året. Jag hoppas att han har överseende med att jag lägger ut den på min blogg, och sen hoppas jag att han inte blir arg... O.O)

// Lisa - Prison Break reklamen var... läskig! Stackars Mahone. <3

Kommentarer
Postat av: Cill

Snö är bra, jag skulle kunna tänka mig att flytta till Grönland bara för att få mer snö. xD

2007-11-11 @ 22:56:37
Postat av: Egoina

snö är mysigt :)

2007-11-12 @ 16:46:52
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Ante

Nu jäklar ligger du risigt till Lisa! ;)

2007-11-15 @ 12:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0