Dear, I fear we're facing a problem

Det var ju Idol igår på 4:an, så Anton kom hem till mig och vi såg det tillsammans. Jag är inget speciellt stort fan av Idol, jag brukar aldrig orka se på det. Jag brukar dock alltid titta på finalen för det är ju nästan ett måste. Men iallafall. Det var filmtema, så alla "Idolerna" sjöng låtar ifrån filmer. Några var bra, men vissa var helt enklet värdelösa. Mina favoriter är Mattias (som faktist ÄR lik "Snygg-Erik", men Mattias är snyggare. Sammetslen röst har han ju med), Evelina för hon är så otroligt cool och Daniel. Helt otippat eftersom, precis som Anton sa, Daniel rör sig EXAKT som Caroline af Ugglas... Och jag hatar henne! 
Jag hatar Sam och Marie, ingen av dom kan sjunga. Sen fattar jag inte hur Patrizia kunde åka ut men inte Sam O.o

Idag har jag gjort navigationsläxan jag fick i tisdags. Jag är jätte nöjd, för det gick jätte bra. Ganska kul, men bara lite...

// Lisa - Mattias sjöng Your Song så himla perfekt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0