Det klart att kärleken är blind

Idag har det varit en rätt så slapp och skön måndag, dock var det inte kul när Cill åkte hem efter lunchen för hon mådde illa. Hoppas hon inte har fått magsjuka eller något sånt :/

Nä, nu är jag arg på tv 3! Ikväll har dom bytt tid för Shark, för att det ska vara någon "Inför-rosa-bandet-galan". Shark börjar en halvtimme senare ikväll och visst det är inte så mycket. Men det börjar ju redan klockan 22.00. Så, idag måste jag vara uppe till halv tolv för att se klart det. Jag kommer ALDRIG komma upp ur sängen imorgon bitti. Visst det är synd om dom som får bröstcancer. Men fan, ni ska inte ta tid ifrån min tv-tittning!

Dagens låt:
3 Doors Down - When i'm gone.

// Lisa - Varje gång jag ser honom börjar mina inälvor dansa polka <3

image169

Kommentarer
Postat av: Cill

Man kan spela in program. :P

2007-10-01 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0