It's too late to apologize, it's too late

Igår for jag till Härnösand för jag skulle vara med Anton. :)
Jag fick skjuts av Beckas mamma Eva, och nästan direkt när jag kom till Anton stack vi iväg till Coop och köpte chips. Oj, pinsamt för oss. Jag gick runt på Coop i typ en timme och kollade på vad dom hade för mat man kunde köpa. Haha, Anton blev lite less på mig. På Coop träffade vi Minna ifrån min klass också.

Sen på kvällen bakade han kladdkaka och vi såg på Idol. Även fast Evelina sjöng lite falskt så tycker jag att hon är den bästa. Gathania åkte ut! Jag fattar inget, nu har 2 bra åkt ut i rad, och den där äckliga och fula SAM är kvar... >.< Daniel är bara för cool!

Idag så gick vi runt på stan lite, men jag köpte inget. När klockan var typ kvart i två fick vi på Wayne's Coffee och fikade och pratade. Sen när jag åkte buss hem klev Minna på i Ullånger för hon skulle på någon fest i Ö-vik ^^,

image191

// Lisa - Tired of beeing sorry

Kommentarer
Postat av: Jakob

Gillar inte idol men har sett lita och Sam SUGER REJÄLT och Amanda är BÄST av dom

2007-10-20 @ 19:12:13
URL: http://jakobi.blogg.se
Postat av: Elin

Jag blev jättearg när Gathania åkte ut, jag har hejat på henne sedan hennes första audition. =( Jag tycker inte heler om Sam, och jag vill att Amanda ska vinna nu. :P

2007-10-21 @ 09:18:36
URL: http://detvarengangen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0