Jag har skrivkramp

Idag har det varit en kort dag vilket var bra, för jag var tvungen att renskriva klart uppsatsen hemma. JÄTTE DRYGT! Men, nu är jag klar och jag är jätte nöjd med vad jag har gjort. Den blev lite längre än vad Nisse sa att den fick vara med jag hoppas inte han bryr sig. Idag har jag varit jätte trött, men jag tror att Cill var tröttare. Vi fick andas in helium på NO'n och det var skit roligt. Smäck lät roligast. På fredag ska jag och Cill till stan, det ska bli kul. Måste köpa lite stuff. Jessica sa att hon hade läst på tv3.se att Prison Break börjar den 15 oktober. Kan det vara sant!? JAG LÄNGTAS ABSOLUUUUUUT INTE ! xD Alalalala.

// Lisa Fichtner

Kommentarer
Postat av: Cill

Lisa Fichtner? XD

2007-10-03 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0