Le petit pain à la cannelle

Kanelbulle.
Idag var det kanelbullens dag och jag har ätit fyra kanelbullar. Mums. Vi fick till och med kanelbullar på Franskan. Varför? För att våran lärare älskar oss, och vi var bara tre stycken där. Hehe. Senare kom det folk och snackade om gymnasiet. Jag, Cill, Marre och Elin stack iväg dit när dom snackade om Samhällsprogrammet. Det verkar jätte bra, jag ska nog gå på det, tror jag iallafall. Men jag vägrar gå i Kramfors. Det var två elever som var med och gjorde reklam för Samhäll, en kille och en tjej. Killen hette Pira (eller Piira, jag vet inte hur det stavas). Humor.

Dagens Låt:
Cornelis Vreeswijk - Balladen om Herr Fredrik Åkare och den söta Fröken Cecilia Lind

image171

// Lisa - You've got a whole lot of nothing in that pretty little head...

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄVEN ATT DET ÄR FRÅN EN AV LÅTARNA AV MIN ÄLSKADE LISA MISKOVSKY =D

2007-10-04 @ 18:44:48
Postat av: Ante

Men Ådalsskolan e bra :P
Jan-Erik Blom heter han väl förresten??? De e min ekonomilärare ;)

2007-10-05 @ 09:49:13
Postat av: Pira Hedberg

Hm, synd att du vägrar gå i Kramfors. Det kanske var jag som skrämde bort dig :) I så fall får jag skämmas!

2008-04-06 @ 01:42:25
URL: http://pirahedberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0