Man blir inte fattig av att köpa mat, men man blir fattig av att köpa dataspel!

Idag fick jag reda på att jag hade fått MVG på kemiprovet. Wiiiie. Vad stolt jag blir :) Vi hade även inställd idrott och det gick ganska bra på svenska provet.
Sen har vi inga läxor tills imorgon så då kan jag göra vad jag vill ikväll. Det känns skönt.
Idag mår jag helt enkelt toppen.

Jag satt och tittade på tjuvlyssnat.se och hittade den här som jag skrattatde åt as länge:

Tåg mellan Hallsberg och Örebro

En kille ~17 kommer tillbaka från bistron och sätter sig hos sina kompisar.
Killen: Det luktade verkligen bordell därborta.
Kompis: Hur luktar en bordell, då?
Killen: En blandning mellan toalett och äppelpaj.

image200

// Lisa - Well when you have a gun in your hand and people think your crazy, they kinda' do what you want!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0