Varm choklad är min passion (L)

Hej
Idag har jag haft den jobbigaste idrottslektionen. Någonsin. Vi spelade fotboll med Thomas, i nästan en timme (!) Jätte kul dock, och mitt lag vann. Jag fick reda på att jag fick MVG på matte provet också. JIPPIE! Jag hade AS mycket problem med det kapitlet. Sen har jag gått på den där "skepparkursen". Den var jätte dryg (i två och en halv timme). Jag vet inte riktigt om jag ska gå där. Jag tror det, men det känns drygt för vi får typ 20 sidor att läsa i boken på en vecka. Det är ju mer än vad vi får i SO, innan proven O.O Nä, nu ska jag sova för jag är as trött. Satt ju uppe och såg på Shark igår kväll :)



// Lisa -  Superman åldras långsammare än vad vi gör.


Kommentarer
Postat av: Becka

Lisa, jag funderar på att sluta de där skeppargrejset o.o Men vi får väll snacka mer om det påväg til budden :P

2007-10-02 @ 22:09:09
URL: http://www.beckafoto.webb.se
Postat av: Ante

De va ju kuuuul :P

2007-10-02 @ 22:20:50
Postat av: Cill

Din idé om att ha undervisning om Prison Break i skolan var jättesmart, tänk vad kul det skulle vara att gå dit! =O
Hoppas du får sova riktigt gott inatt. :)

2007-10-02 @ 22:39:31
URL: http://cills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0