Åh vad irriterande >.<

Jag glömmer JÄMT bort när det är Smallville nuförtiden! Nu har jag lyckats missa det igen bara för att jag tittade på Prison Break istället. Jaja, det är ju bara att jag åker till Jessica och ser på det där, men det är det att jag har inte riktigt tid i helgen för då ska Cill vara här ;) Men, men det löser sig säkert.

Imorse for jag, Jessica och Madde ner till Härnösand för att kolla på när Anton konfirmerade sig, det var kul. Förutom konfirmations biten. Vi fick världens sämsta platser i kyrkan så vi såg inget och sen var konfan i 2 timmar O.O Jobbigt värre. Men efter själva kyrkbesöket åkte vi hem till Anton där vi fick fika, pratade och Anton öppnade sina mina presenter. Han Jag fick ett halsband, ett armband och massa pengar. Host Host. Vem har sagt att presenterna inte var mina? Host...

Här hemma har jag tittat på Prison Break förståss och jag har kommit fram tilll en sak. Jag brukar inte tycka om huvud personen i TV-serier (undantag finns ju förståss - House t.ex.) och därför brukar jag aldrig tycka om den där jobbig tjejen som huvudpersonen är kär i. Men, även fast jag inte tycker om Michael i Prison Break, så tycker jag om hela Michael/Sarah grejen... Hon är ju så extremt cool och perfekt. Inte det minsta jobbigt. Naaaaw

Det står typ i varända tidning om att Heroes är den bästa nya serien som ska börja i höst, och gissa vem som ska se på några avsnitt till av den till veckan? JAG! Varför? Jag har fått den av Andreas, så jag slipper se den på TV:n.

Mahone: The problem with beeing that clever is that sooner or later you end up getting too clever for your own good.

// Lisa - Oh, you really suck Bellick, you know that?

Kommentarer
Postat av: Cill

Jag tycker Sarah är bra. Hon är ju som vanliga kvinnor är, inte som film oftast framställer oss. o.O

2007-09-02 @ 21:04:48
Postat av: Sandra

Du hatar Lana. Det vet jag. Sen hatar du Clark. Det vet jag också. :) Sen missar jag också Smallville jämt och ständigt. Men jag har på dvd så. ^^

2007-09-03 @ 22:17:28
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0