Albo Gate them!

Idag har jag varit på en till höst-promenad, och det vara riktigt skönt. Jag har kollat igenom lite till SO provet vi ska ha på fredag (det är om demokratin i Sverige), och jag har pratat med Anton i telefon. Sen efter jag hade ätit såg jag på filmen Albino Alligator med  William Fichtner, Viggo Mortensen, Matt Dillon och Gary Sinise (Han som spelar Lt. Dan Taylor i Forrest Gump). Så det var rätt mycket kända ansikten för att nästan vara en B-film. :)

Handlade om tre bröder, som gjorde ett inbrott. Innan dom han ta något så gick tjuvlarmet, sen råkade dom köra över en polis, blev jagade av två andra poliser som trodde att dom här tre bröderna var vapensmugglare, och dom råkade döda dom poliserna också. Sen gick dom in på en bar och snart kom andra poliser och omringade baren så dom blev fast där med några gisslan. William Fichtner hade lugnt dom coolast replikerna i hela filmen, han var verkligen klockren. Viggo Mortensen spelade fransman som hette Guy xD Riktigt rolig film, även fast den inte var vattentät hela vägen igenom.

Dova: What do you think?
Law: Hey, i'm a sociopath, you know what i think.
image148

// Lisa - Deliberate sacrifice for deliberate gain.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns det nåt inlägg du inte nämnar "William Fichtner"? xD

2007-09-16 @ 21:51:34
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0