Becka på hemligt uppdrag...

Idag fick hela våran klass reda på att vi ska ha NO prov i "Energi", imorgon... Vi hade ingen aning! Det var ju lyckat... Jag fattar ingenting och nu ska jag plugga in massa text om Värme-energi och verkningsgrad, utan att förstå det, tills imorgon. Våran lärare ska dö. Sen har vi SO prov på fredag och en massa glosor i engelska. Jag som trodde att det skulle bli en lugn vecka. Jaja, jag kan glädja mig med att Becka har fått ett lite uppdrag ifrån mig. Hon har visat den första iden, och jag måste säga att hon är äckligt bra på vad hon har gjort ;) Det kommer bli så kul när det är klart.

// Lisa - I will gun you down, Scofield!

Kommentarer
Postat av: Cill

Det var inte kul att få reda på att vi ska ha prov imorgon. =O

2007-09-18 @ 18:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0