Det där ytterst komplicerade Lisaspråket:

Mobbad- Låt inte skenet bedra. Om man är mobbad är man konstig, inte utstött.
Alalalala- Härstammar från Alex. Kan användas i de flesta situationer, oftast i en pinsam sådan efter ett betonat "Oops".
Känna saker- Man känner det helt enkelt. Ex. Jag känner att jag är väldigt glad idag. Inte fysiskt känning alltså, det här sitter i sinnet.
Näpen- Jag har inte riktigt förstått, men tydligen så är man söt ungefär. William Fichtner är näpen enligt Lisa.
Missförstådd- Okej, alla vet väl vad det är. Men saken är den att Lisa tycker att besinningslösa mördare är missförstådda. (Ex. Hannibal) Det är värt att uppmärksamma tycker jag.

Den här roliga mini guiden till mitt konstiga språk skrev Elin. Hon är så bäst på att skriva!  :) Vill ni läsa hela inlägget kolla här.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahah den var bra. xD

2007-09-13 @ 19:31:58
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Sandra

Tack förresten för komplimangen om designen. :)

2007-09-13 @ 19:35:03
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Cill

Elin är ju helt fantastisk, hon är så obeskrivligt bra. Hur kan en människa bli så otroligt bäst liksom? Jag är mållös.

2007-09-13 @ 19:38:55
Postat av: Elin

Haha, det var jättekul att du la ut den på din blogg och länkade också. Tack.:D Och det är jättebra att du gillade den också! =)

2007-09-13 @ 22:29:38
Postat av: Alex

öhh... Ja du, det stämmer...
TUFFT! någonting härstammar från mig :D

2007-09-19 @ 20:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0