Filmer

Sandra tyckte att jag skulle fylla i den här listan.

Om du har sett över 80 filmer från listan, har du inget liv.
Markera dom du har sett med ett X.


Det är alltså 200 filmer på den här listan.


[ ] Rocky Horror Picture Show
[x] Grease
[x] Pirates of the Caribbean
[ ] Boondock Saints
[ ] The Mexican
[ ] Fight Club
[ ] Starsky and Hutch
[ ] Neverending Story
[ ] Blazing Saddles
[ ] Airplane
Total: 2


[ ] The Princess Bride
[ ] AnchorMan: The Legend of Ron Burgundy
[ ] Napoleon Dynamite
[ ] Labyrinth
[x] Saw
[x] Saw II
[x] Saw III  (Jag älskar SAW filmerna <3)
[x] White Noise
[ ] White Oleander
[x] Anger Management
[x] 50 First Dates
Total: 6


[ ] Scream
[ ] Scream 2
[x] Scream 3 (Jag har bara sett sista)
[x] Scary Movie
[x] Scary Movie 2
[x] Scary Movie 3
[ ] American Pie
[ ] American Pie 2
[x] American Wedding (Jag är ju mupp, varför ser jag inte dom första?)
[ ] American Pie Band Camp
[ ] American Pie The Naked Mile
Total: 5


[x] Harry Potter
[x] Harry Potter 2
[x] Harry Potter 3
[x] Harry Potter 4
[ ] Resident Evil
[ ] Resident Evil 2
[ ] The Wedding Singer
[ ] Little Black Book
[x] The Village
[x] Lilo & Stitch
[x] Lilo & Stitch 2: Stitch has a Glitch
Total: 7

[x] Finding Nemo
[ ] Finding Neverland
[x] Signs
[x] The Grinch
[ ] Texas Chainsaw Massacre
[x] White Chicks
[ ] Butterfly Effect
[x] Thirteen Going on 30
[x] I, Robot
Total: 6


[ ] Dodgeball: A True Underdog Story
[ ] Universal Soldier
[x] A Series Of Unfortunate Events
[ ] Along Came Polly
[ ] Deep Impact
[ ] KingPin
[ ] Never Been Kissed
[ ] Meet The Parents
[ ] Meet the Fockers
[ ] Eight Crazy Nights
[ ] Joe Dirt
Total: 1


[x] A Cinderella Story
[x] The Terminal
[x] The Lizzie McGuire Movie
[ ] Passport to Paris
[ ] Dumb & Dumber
[ ] Dumb & Dumberer
[ ] Final Destination
[ ] Final Destination 2
[ ] Final Destination 3
[x] Halloween
[x] The Ring
[x] The Ring 2
Total: 6


[ ] Harold & Kumar Go To White Castle
[ ] Practical Magic
[ ] Chicago
[x] Ghost Ship
[ ] From Hell
[ ] Hellboy
[x] Secret Window
[ ] The Whole Nine Yards
Total: 2


[x] Troy
[x] The Day After Tomorrow
[ ] Child's Play
[ ] Seed of Chucky
[ ] Bride of Chucky
[x] Ten Things I Hate About You
[x] Just Married
[ ] Gothica
[ ] Nightmare on Elm Street
[ ] Sixteen Candles
[x] Remember the Titans
[ ] Coach Carter
Total: 5


[ ] Bad Boys
[ ] Bad Boys 2
[ ] Joy Ride
[ ] Seven
[x] Ocean's Eleven
[ ] Ocean's Twelve
[x] Identity
[ ] Lone Star
[x] Bedazzled
[ ] Predator I
[ ] Predator II
[ ] Alien V.S Predator
Total: 3


[ ] Independence Day
[ ] Cujo
[ ] A Bronx Tale
[ ] Darkness Falls
[ ] Christine
[x] ET (Jag kom inte ihåg någonting ifrån den)
[ ] Children of the Corn
[x] My Boss' Daughter
[x] Maid in Manhattan
[ ] Frailty
Total: 3


[ ] Best Bet
[x] How to Lose a Guy in 10 Days
[x] She's All That
[ ] Calendar Girls
[ ] Sideways
[x] Mars Attacks
[ ] Event Horizon
[ ] Ever After
[x] Forrest Gump (Super bra)
[ ] Big Trouble in Little China
Total: 4


[x] X-Men
[x] X2
[x] Spider-Man
[x] Spider-Man 2
[ ] Sky High
[x] Jeepers Creepers
[ ] Jeepers Creepers 2
[x] Catch Me If You Can
[ ] The Others
[x] Freaky Friday
[ ] Reign of Fire
[ ] Cruel Intentions
[ ] Cruel Intentions 2
[x] The Hot Chick
Total: 8


[ ] Swimfan
[ ] Miracle
[ ] Old School
[ ] The Notebook
[ ] K-Pax
[x] Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
[x] Lord of the Rings: The Two Towers
[x] Lord of the Rings: The Return of the King
[x] Walk to remember (HATA!)
[ ] Boogeyman
Total: 4


[x] Hitch
[ ] The Fifth Element
[x] Star Wars Episode I The Phantom Menace
[x] Star Wars Episode II Attack of The Clones
[x] Star Wars Episode III Revenge of The Sith
[x] Star Wars Episode IV A New Hope
[x] Star Wars Episode V The Empire Strikes Back
[x] Star Wars Episode VI Return of The Jedi  (Man måste älska Star Wars, dom är så himla bra!! <3)
[ ] Troop Beverly Hills
[ ] Swimming with Sharks
Total: 7


[ ] Air Force One
[ ] For Richer or Poorer
[ ] Transporter
[ ] Transporter 2
[ ] People Under the Stairs
[ ] Blue Velvet
[ ] Sound of Music
[x] Parent Trap Re-make
[ ] The Birds
[x] The Terminator
[x] Terminator-2
[ ] T-3
Total: 3


[ ] Empire Records
[ ] SLC Punk
[x] Meet Joe Black
[x] Nightmare Before Christmas
[x] The Silence of the Lambs (Haha, jag visste att den skulle komma med)
[x] Sleepy Hollow
[ ] I Heart Huckabees
[ ] 24 Hour Party People
[ ] Blood In Blood Out
Total: 4


[x] Thirteen (Jätte mysko o.O)
[ ] Manic
[ ] American History X
[x] Deep Blue Sea
[x] George of the Jungle
[ ] Canadian Bacon
[ ] How High
[ ] The Jacket
[ ] My little pony 1986
Total: 3


[ ]  Road to perdition
[x] Jesus Christ Superstar (Den äger ju! xD)
[ ] Rent
[x] Mulan
[x] Mulan 2
[x] Lion king
[x] Lion King 2
[x] Lion King 3 Hakuna Matata
[ ] Legally blonde
[x] Legally blonde 2
[ ] Pink Panther
Total: 7


Jag har sett 85 filmer.  Alltså har jag inget liv... Det var ju inte så bra.
Men jag tycker att jag åtminstånde borde ha sett hälften av alla filmer på listan.
Nä, nu ska jag se på mera film ;)

Jag borde kanske skaffa ett liv snart.... om ett tag... 15 år kanske?


// Lisa - Så... har NI ett liv eller inte? (:


Kommentarer
Postat av: Cill

Jag har sett 62 filmer på den listan. =P

2007-09-29 @ 18:52:08
Postat av: Sandra

Haha omg :D

2007-09-29 @ 21:13:18
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Sandra

Hörru, Butterfly Effect med Ashton Kutcher tkr jag du ska kolla på. Jag vet inte varför den filmen grep tag i mig så mycket, den kändes lång nästan lite för lång men den var ändå bra. :)

2007-09-29 @ 21:15:30
URL: http://chiicka.blogg.se
Postat av: Becka

Haha, konstigt nog så såg du på FILM när jag kom till dig o-o x'D

2007-09-29 @ 22:52:41
URL: http://www.beckafoto.webb.se
Postat av: Jessica(MissPhoenix)

Har sett 101 av domdär filmerna, känner mig såååååå töntig just nu, haha ;). no friends? haha :) <3

2007-10-03 @ 17:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0