Filmkväll

På fredagkvällar brukar jag för det mesta se på film, och den här veckans fredag var inget undantag. Jag har sett Cast Away (som jag hade lånat av Cill) med Tom Hanks i huvudrollen. Den var jätte super bra. Jag tycker om Tom Hanks för han är en sådan extremt bra skådespelare. Sen såg jag Albino Alligator... igen. Vad ska jag säga? William Fichtner göra att alla filmer blir bra. Och nyss såg jag på Derailed med Jennifer Aniston. As bra film, riktigt oförutsägbar och spännande. Jag satt som på helspänn hela slutet. Äckligt bra rentutsagt. :)

Chuck Noland: We might just make it. Did that thought ever cross your brain? Well regardless I would rather take my chance out there on the ocean, that to stay here and die on this shithole island spending the rest of my life talking to a god damn VOLLEYBALL.

image165

// Lisa - WILSON!!

Kommentarer
Postat av: Alex

Är du inte trött efter att ha sett 3 filmer?

2007-09-29 @ 00:20:00
Postat av: Lisa

Nej, för min hjärna går på högvarv när jag har sett på film. (:

2007-09-29 @ 00:46:10
URL: http://theoneiam.blogg.se
Postat av: Cill

Jag gråter alltid när han förlorar Wilson. ='( Vad bra att du tyckte om den. =)

2007-09-29 @ 11:06:32
Postat av: Sandra

Max 1 film på en dag. Man ska aldrig överskrida den gränsen o _ o

2007-09-29 @ 17:05:50
URL: http://chiicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0