Jag och Min Moppe

Wiiiiiie.
Äntligen har körkortet för Eu-moped kommit med posten och jag har tagit min första tur på moppen idag. Det var jätte kul, dock att jag blev extremt osäker om jag gjorde rätt, svängde rätt och körde rätt. Men eftersom det inte var någon irriterad bilist som tutade på mig så antar jag att jag inte gjorde så mycket fel :) Jätte skönt att känna (den kalla) vinden och bara susa fram över öde vägar. Inte undra på att alla tycker om att köra moppe så mycket.

Det har blåste hela dan, vilket har varit tämligen irriterande.

Dagen +:
Moppeturen.
Inställd franska när jag inte hade tränat på Glosorna.

Dagens -:
För lite tid...
Vi hade ingen mjölk så det blev inget Is-Kaffe.

Sen har jag fått det jag beställde ifrån Oriflame idag.
Northern Lights Body Cream
Aloe Vera Soothing Lip Balm



// Lisa - I've lost my mind

Kommentarer
Postat av: Cill

Oj, ingen mjölk. =|

2007-09-06 @ 20:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0